torsdag 4 juni 2009

jag har en krabba i skägget; halva 9b:s grymma endags-klassresa

en båt förde oss iväg, till Vrångö. helt klart bästa endagars-klassresan någonsin.


amanda, fina flickan.





att springa på klippor är en av de bästa sakerna med sommaren. nästan bättre än jordgubbar och midnattssol (som vi inte ens har på våra breddgrader).






erik. ooooooondska!












































ungefär här någonstans dog min kamera. men frukta icke, tonvis med bilder togs på andras kameror, och dyker snart upp här.
dagens bästa är jag har en krabba i skägget, och det kan översättas ungefär till jag har en idé eller jag har en plan.

2 kommentarer:

  1. Anders Kakland/Bruce/Gud/Urban5 juni 2009 kl. 07:22

    JAAAAAAA 9B ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST ^^

    SvaraRadera
  2. oh yes! i Löve "Jag har en krabba skägget" allaredan:P

    SvaraRadera