fredag 19 juni 2009

C'est pour la petite bourgeoisie qui boit du champagne

Vid den mycket humana tiden fem imorse satt jag i en lagenhet nara bonne nouvelle och grands boulevards och drack champagne tva fransman, tre svenskor och en brasilianare.

Det efter att ha gatt en timme genom Paris pa vag hem fran le mix club. Mina fotter dog under hogljudda jamranden i niocentimetersklackar. Men seine ar sa vacker sa att det inte gar att beskriva klockan fyra pa morgonen.

Inte okej att jag aldrig ar hungrig har. Sen gardagens middag, for ett dygn sedan har jag fatt i mig :

Smirnoff ice, carlsberg, champagne, varldens-billigaste-korsbarsvin, amelie-fran-montmartre-cigaretter (alltsa dem som audrey toutou roker), tva tuggor macka, en bit choklad och massa te och kaffe. vive la france!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar