onsdag 29 april 2009

29 april

sommar. runt och fint ord, är det. sommarn i år känns helt översommrigt bra. Jag har snart en treveckors tripp till Paris för att studera la langue francaise, sitta i parker och åka metro inbokad. Det blir på bekostnad av ett kommunalt simskolelärarjobb, men Paris lockar mer än fyra veckor till knäna i vattnet ivästra nedsjön. Och sen, en knapp vecka efter min hemkomst, tar jag Ryan air till London och bilar till York med mina vänner.

och det blir stor del av min sommar. sen ska way out west hinnas med, tro inget annat, det ska bli ett så fint slut på min sextonde sommar. sen vill jag sitta med mina vänner i parker, på stränder, på balkonger och överallt där man kan slösa tid, och just slösa tid.

2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig sommar!

    SvaraRadera
  2. åhååå vicky, så du har bestämt dig för att åka till paris nu då? kul! men det kommer nog bli ganska varmt i en storstad på sommaren x)

    SvaraRadera